Veelgestelde Vragen

Zoek antwoorden per onderwerp




Betalen

Betaalmogelijkheden

Betalen op bogess.nl
Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Als je een sneaker uit onze exclusieve sectie besteld verloopt de betaling via Bogess.nl. Om te betalen op bogess.nl kun je gebruik maken van:

- iDeal
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
- Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard of VISA. Wij werken met een uitgestelde creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling geleverd is.
- Klarna
Klarna is een onlinebetaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken om onderandere het betalen in termijnen mogelijk te maken.
- Applepay
Het accepteren van betalingen met Apple Pay gaat sneller dan het accepteren van betalingen met creditcards, betaalkaarten en andere betaalmethoden. Betaal met één tikje.


Betalen bij één van onze partners
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Bogess garandeerd prijsgarantie, dit houdt in dat je net zoveel betaalt voor je bestelde schoenen als wanneer je direct bij een van onze partners bestelt. Voor vragen over de betaling moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

 

Beantwoordt dit uw vraag?

Dit is mogelijk als je gebruik maakt van een creditcard of klarna. Bij een creditcard als betaalmethode wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd. Voor meer informatie over klarna klik hier


Beantwoordt dit uw vraag?

Overig

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!
  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
  3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Beantwoordt dit uw vraag?



Bestellen en bezorgen

Bestellen

Exclusieve Sneakers

Standaard leveringen worden meestal binnen 5-10 werkdagen na plaatsing van je bestelling bezorgd.

*Met uitzondering van nationale feestdagen.

Controleer de Track & Trace link die je per mail ontvangt om de laatste tracking informatie te bekijken voordat je contact met ons opneemt.

Als je je pakket nog steeds niet kunt vinden of een update van je bestelling wilt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. Bij elke aanbieder staat zijn standaard levertijd vermeld. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Tijdens het bestellen, kun je kiezen uit onderstaande bezorgmogelijkheden. Als je bij Bogess besteld betaal je geen verzendkosten


Bezorging bij jou thuis met PostNL

De bezorger komt tussen 8.30 en 21.30 bij je langs. Als de kans aanwezig is dat je zelf niet thuis bent kun je kiezen voor Bezorging bij de buren. Wanneer de bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een trackingsnummer, hiermee kun je jouw bestelling volgen. Op dit moment wordt er bekend in welk tijdvak jouw bestelling wordt aangeboden.


Bezorging bij een PostNL Pakketpunt

Als je hiervoor kiest ligt jouw bestelling vanaf 15.00 voor jou klaar bij het geselecteerde Pakketpunt. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen. Je moet altijd jouw legitimatiebewijs (rijbewijs/paspoort) meenemen.

Het pakket blijft 14 dagen voor jou liggen. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het teruggestuurd.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor vragen over de bezorgopties moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?

Status bestelling

Exclusieve Sneakers

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling minder dan 48 uur geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor vragen over het annuleren van je bestelling moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Ja dit is mogelijk. Maar als de bestelling eenmaal verzonden is, dan is dit helaas niet meer mogelijk. We kunnen dan geen wijzigingen meer aanbrengen. Wel is het mogelijk om contact op te nemen met PostNL en vragen of ze het bezorgadres kunnen veranderen naar een afhaal punt.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor het wijzigen van je bezorgadres moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Op de ochtend voorafgaande aan de bezorging sturen we jou Track & Trace-gegevens toe per e-mail. Daarmee kun je jouw pakket volgen.

Je kunt de status van jouw bestelling gemakkelijk zelf nagaan op bogess.nl.

  1. Log in met jouw webshopaccount op bogess.nl.
  2. Kies in het rechtermenu voor de optie Mijn Account.
  3. Hier vind je meer informatie over je bestelgeschiedenis

Heb je geen webshopaccount of is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag bij onze Klantenservice. We staan voor jou klaar!


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor de status van je bestelling moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Oeps, dat is niet de bedoeling. Het zou kunnen dat één van jouw pakketten nog onderweg is. In onze e-mailbevestiging en in Mijn account kun je zien of jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat.

Is er geen pakket meer onderweg? Dan lossen wij dit graag voor jou op bij onze Klantenservice. Houd het ordernummer van jouw bestelling bij de hand.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor het artikel dat ontbreekt moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?



Ruilen en Retourneren

Exclusieve Sneakers

We begrijpen dat gekochte artikelen mogelijk niet altijd naar wens zijn, dus we accepteren retourverzoeken binnen een periode van 3 dagen na de leveringsdatum. Restitutie vindt plaats in de vorm van een krediet en is onderhevig aan 10% restockingkosten. Stuur gerust een mail naar info@bogess.nl. Gebruik desgevraagd het bestelnummer in de bevestigingsmail van jouw bestelling, niet je pakbon. Ons retourbeleid is als volgt:

  1. Retourverzoeken moeten binnen 3 dagen na levering van het artikel worden ingediend.
  2. Producten moeten binnen 3 dagen na goedkeuring worden verzonden naar Bogess.
  3. Producten moeten ongedragen zijn en in originele staat verkeren. De doos moet ook in dezelfde staat verkeren als ontvangen. Schoenendozen mogen niet als verpakkingsdoos worden gebruikt.
  4. Zodra je retourzending is goedgekeurd en ontvangen, ontvang je krediet op jouw account verminderd met 10% restockingkosten. Kredieten zijn niet overdraagbaar en kunnen alleen worden gebruikt op bogess.nl.

Houd er rekening mee dat het retourproces tot 14 werkdagen kan duren voordat kredieten wordt toegekend.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor informatie over retourneren moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Een bestelling ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een verkeerde maat hebt gekocht, kun je een retourverzoek indienen voor een krediet. Je kunt dat tegoed vervolgens gebruiken om de juiste maat te kopen, afhankelijk van beschikbaarheid. Houd er rekening mee dat het retourproces tot 14 werkdagen kan duren voordat kredieten wordt toegekend.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor informatie over retourneren moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?



Garantie

Exclusieve Sneakers

Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. Neem contact op met onze Klantenservice.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor het artikel dat gebreken vertoont moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

Je hebt garantie op alle artikelen die je bij Bogess koopt. De precieze garantietermijn verschilt sterk per merk en per artikel. Als jouw aankoop een gebrek vertoont, dan staan wij klaar om je te helpen. Neem voor vragen over de exacte garantietermijn gerust contact op met onze Klantenservice.


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor informatie over garantie moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?
Exclusieve Sneakers

De factuur van jouw bestelling geldt als garantiebewijs, bewaar deze dus goed!


Overige Sneakers
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Voor informatie over garantie moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker is gekocht. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

Beantwoordt dit uw vraag?



Mijn Account

Je kunt op bogess.nl gemakkelijk en kosteloos een account aanmaken.


  1. Klik op bogess.nl/ rechts bovenin op het voorlaatste symbool.
  2. In het scherm dat verschijnt, klik je op Account Aanmaken.
  3. Vul jouw gegevens in en klik op Aanmaken
  4. Voilà, jouw account is gereed voor gebruik. Je kan nu op de hoogte blijven van de wekelijkse kortingen.

Beantwoordt dit uw vraag?
Op bogess.nl maak je gemakkelijk een Verlanglijst met jouw favoriete artikelen!
  1. Log in met jouw webshopaccount.
  2. Zoek het gewenste artikel.
  3. Klik op het hart-icoon.
  4. Gelukt!

Beantwoordt dit uw vraag?

Je vindt je rekeningoverzicht onder ‘Bestelgeschiedenis’. Hier vind je een overzicht van al je bestellingen bij Bogess.


Let op: de betaalstatus van je bestellingen die je ziet in 'Mijn Account' kan enigzins vertraagd zijn ten opzichte van de werkelijkheid.


Beantwoordt dit uw vraag?

Voor het opnieuw instellen van het wachtwoord, kan je na het klikken op de knop jouw e-mailadres bevestigen. Je ontvangt dan even later een e-mail met een link erin. Let erop dat deze e-mail mogelijk kan verschijnen in je SPAM-map.


Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te voeren. Met het nieuwe wachtwoord kan je inloggen op jouw Bogess-account.


Beantwoordt dit uw vraag?

Klik hier om je bij Bogess als klant te registreren. Je voornaam dient voluit geschreven te worden. Het is niet mogelijk om enkel je voorletters te gebruiken. Bogess voldoet aan alle geldende privacyregelingen en je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Klik vervolgens op de button ‘volgende’ en je gegevens worden gecontroleerd. Wanneer alle gegevens in orde zijn, word je doorgeleid naar je persoonlijke Mijn Account. Indien je niet wordt doorgeleid naar je account, controleer dan de velden die aangegeven zijn met een rode pijl. Voor het opnieuw instellen van het wachtwoord, kan je na het klikken op de knop jouw e-mailadres bevestigen. Je ontvangt dan even later een e-mail met een link erin. Let erop dat deze e-mail mogelijk kan verschijnen in je SPAM-map.


Beantwoordt dit uw vraag?

Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding 'Inloggen mislukt’ dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt. Als je aangemeld bent voor de Nieuwsbrief, houdt dit niet automatisch in dat je ook een Mijn Bogess account hebt.


Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Stel wachtwoord opnieuw in’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.


Beantwoordt dit uw vraag?

In je account kun te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres.

Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.


Let op! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.


Beantwoordt dit uw vraag?

Neem voor het wijzigen van je emailadres contact op met onze klantenservice .


Beantwoordt dit uw vraag?

Als het niet lukt om artikelen in je winkelwagen te leggen, dan kan het zijn dat de beveiligingsinstellingen van je browser aangepast moeten worden. Onze Klantenservice helpt je daar graag bij, mocht je er zelf niet uitkomen.


Beantwoordt dit uw vraag?

Afmelden is mogelijk via de link in de nieuwsbrief (helemaal boven of beneden) of via onderstaande knop als je momenteel al ingelogd bent. Afmelden voor de nieuwsbrief kan ook in je Bogess-account door te klikken op ´Mijn nieuwsbrief` en vervolgens op ‘Alle reclamemails van Bogess opzeggen’.


Belangrijk: Wij adviseren je om de Bogess nieuwsbrief niet als spam aan te merken in je e-mailsysteem. Doe je dit wel dan kan het voorkomen dat je ook andere e-mails van ons, zoals bestelbevestigingen, niet meer ontvangt.


Beantwoordt dit uw vraag?

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je een verzoek sturen naar info@bogess.nl. Belangrijk hierbij is dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bent geregistreerd bij Bogess. Alleen dan kunnen we je aanvraag verwerken.


Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:
  • Je geen openstaande facturen meer hebt
  • Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
  • Er geen tegoed meer op je account staat
  • Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben.


Heb je minder dan 3 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 3 dagen voorbij is.


Beantwoordt dit uw vraag?