Veelgestelde Vragen


_______________________________________________________________

Betalen op bogess.nl
Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Als je een sneaker uit onze exclusieve sectie besteld verloopt de betaling via Bogess.nl. Om te betalen op bogess.nl kun je gebruik maken van:

- iDeal
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
- Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard of VISA. Wij werken met een uitgestelde creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling geleverd is.
- Klarna
Klarna is een onlinebetaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken om onderandere het betalen in termijnen mogelijk te maken.
- Applepay
Het accepteren van betalingen met Apple Pay gaat sneller dan het accepteren van betalingen met creditcards, betaalkaarten en andere betaalmethoden. Betaal met één tikje.


Betalen bij één van onze partners
Als je eenmaal een sneaker hebt uitgekozen en klikt op "Ga naar aanbieder" wordt je doorverwezen naar de shop die deze sneaker aanbiedt. De daadwerkelijke verkoop vindt dus plaats bij één van onze partners en niet bij Bogess.nl. Bogess garandeerd prijsgarantie, dit houdt in dat je net zoveel betaalt voor je bestelde schoenen als wanneer je direct bij een van onze partners bestelt. Voor vragen over de betaling moet je dus bij de shop zijn waar uiteindelijk de sneaker gekocht wordt. Mocht je er niet uit komen kun je altijd contact met ons opnemen via info@bogess.nl. We helpen je dan graag verder.

 

Beantwoordt dit uw vraag?

_______________________________________________________________

Dit is mogelijk als je gebruik maakt van een creditcard of klarna. Bij een creditcard als betaalmethode wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd. Voor meer informatie over klarna klik hier


Beantwoordt dit uw vraag?

_______________________________________________________________

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!
  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
  3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Beantwoordt dit uw vraag?