Door het Corona-virus kunnen alle bestellingen wat vertraging oplopen!
LEVERING
Standaard leveringen worden meestal binnen 5-10 werkdagen na plaatsing van je bestelling bezorgd.
*Met uitzondering van nationale feestdagen.
Controleer de Track & Trace link die je per whatsapp ontvangt om de laatste tracking informatie te bekijken voordat je contact met ons opneemt.
Als je je pakket nog steeds niet kunt vinden of een update van je bestelling wilt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.
Ja, wij leveren wereldwijd.
Je bestelling wordt verzonden met de UPS, PostNL of DHL Express On Demand Delivery Service.
Bij Bogess hanteren we €10,- verzendkosten binnen Nederland. Afhankelijk van het land van de bestemming hanteren we €20,- verzendkosten buiten Nederland.
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling minder dan 24 uur geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.
Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Op de ochtend voorafgaande aan de bezorging sturen we jou Track & Trace-gegevens toe per e-mail. Daarmee kun je jouw pakket volgen.
Je kunt de status van jouw bestelling gemakkelijk zelf nagaan op bogess.nl.
1. Klik op Bestelstatus.
2. Vul jouw bestelnummer en email in.
3. Druk op op de knop Volgen.
Ja dit is mogelijk. Maar als de bestelling eenmaal verzonden is, dan is dit helaas niet meer mogelijk. We kunnen dan geen wijzigingen meer aanbrengen. Wel is het mogelijk om contact op te nemen met de bezorger (PostNL, DHL of UPS) en vragen of ze het bezorgadres kunnen veranderen naar een afhaal punt.