Door het Corona-virus kunnen alle bestellingen wat vertraging oplopen!
ACCOUNT
Je kunt op bogess.nl gemakkelijk en kosteloos een account aanmaken.
1. Klik op bogess.nl/ rechts bovenin op het voorlaatste symbool.
2. In het scherm dat verschijnt, klik je op Account Aanmaken.
3. Vul jouw gegevens in en klik op Aanmaken
4. Voilà, jouw account is gereed voor gebruik. Je kan nu op de hoogte blijven van de wekelijkse kortingen.
Voor het opnieuw instellen van het wachtwoord, kan je na het klikken op de knop jouw e-mailadres bevestigen. Je ontvangt dan even later een e-mail met een link erin. Let erop dat deze e-mail mogelijk kan verschijnen in je SPAM-map.
Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te voeren. Met het nieuwe wachtwoord kan je inloggen op jouw Bogess-account.
Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding 'Inloggen mislukt’ dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt. Als je aangemeld bent voor de Nieuwsbrief, houdt dit niet automatisch in dat je ook een Mijn Bogess account hebt.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Stel wachtwoord opnieuw in’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
In je account kun te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres.
Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.
Let op! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.
Neem voor het wijzigen van je emailadres contact op met onze Klantenservice.
Afmelden is mogelijk via de link in de nieuwsbrief (helemaal boven of beneden) of via onderstaande knop als je momenteel al ingelogd bent. Afmelden voor de nieuwsbrief kan ook in je Bogess-account door te klikken op ´Mijn nieuwsbrief` en vervolgens op ‘Alle reclamemails van Bogess opzeggen’.
Belangrijk: Wij adviseren je om de Bogess nieuwsbrief niet als spam aan te merken in je e-mailsysteem. Doe je dit wel dan kan het voorkomen dat je ook andere e-mails van ons, zoals bestelbevestigingen, niet meer ontvangt.
Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je een verzoek sturen naar support@bogess.nl. Belangrijk hierbij is dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bent geregistreerd bij Bogess. Alleen dan kunnen we je aanvraag verwerken.
Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:
1. Je geen openstaande facturen meer hebt
2. Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
3. Er geen tegoed meer op je account staat
4. Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten
Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben.
Heb je minder dan 3 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 3 dagen voorbij is.